Wie zijn wij?

Fotoclub Ommen bestaat uit een aantal enthousiaste fotografen met ieder een eigen invalshoek en visie op fotografie. We zijn een gemêleerd gezelschap van beginnelingen en door-de-wol-geverfde amateurfotografen en organiseren veel activiteiten. Voor onszelf en voor iedereen die belangstelling heeft voor deze activiteiten.

Zo trekken we er regelmatig op uit voor een dag of een weekend en zijn onze bijeenkomsten actief en inspirerend.

Verder verzorgen we workshops, houden we exposities in Ommen en omgeving en zijn we aanwezig op evenementen.

We zijn een vereniging en ons bestuur wisselt iedere drie jaar van samenstelling.

Op dit moment bestaat ons bestuur uit de volgende personen:
Voorzitter: Leyla Godoy Secretaris: Anita Meezen Penningmeester: Ron Feijen

Bijeenkomsten:

Eens per maand komen we bij elkaar. We bespreken elkaars foto’s, wisselen tips en ervaringen uit en houden presentaties. Dit doen we op iedere laatste woensdag van de maand..
Inloop vanaf 19.30 uur,  aanvang om 19.45 uur.
Afronding rond de klok van 22.00 uur.
Locatie: Gebouw van de Baalderborggroep in de wijk Dante   Balkerweg 3, Ommen.

Achtergrond foto: Jos